Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Το Δημοψήφισμα Κι Η Ζωή Πριν

   Η εξεταστική μου τελείωσε, είμαι έτοιμη για το μέγα "φτου ξελεθευρία!" αφού δώσω τα προφορικά των Γαλλικών, το απόγευμα. Και, τσοουπ, να το, ξεπροβάλλει ένα δημοψήφισμα! Ο λαός της Ελλάδας  καλείται να αποφασίσει για το αν θα δεχθούμε ή όχι τις προτάσεις των δανειστών. Πριν κλάψω σε εμβρυακή στάση στο ντους για το χαμό που ήδη γίνεται και γι' αυτόν που θα ακολουθήσει, πριν προετοιμαστώ να ψηφίσω την άλλη Κυριακή ψάχνοντας το 5 καθέτως στο δημοψήφισμα, θα σας μεταφέρω τα νέα μου και τις σκέψεις μου. ΑΧ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΕΤΕ!
    Αρχικά, θα μιλήσω για την εξεταστική, η οποία ήταν ταυτόχρονα η καλύτερη κι η χειρότερη που έχω περάσει. Η χειρότερη γιατί οι περισσότεροι καθηγητές είπαν να μας γαμήσουν με το στραπόν και μας έβαλαν μια ύλη νααα με το συμπάθιο. Επίσης, κόντεψα να πάθω σοβαρό διχασμό προσωπικότητας γιατί είμαι σε σχολή ΜΜΕ και διάβαζα Δίκαιο, Εγκληματολογία και Στατιστική. Η καλύτερη γιατί πλέον έχω αποφασίσει ποιους συμφοιτητές θα βοηθάω κι έχω απομακρύνει εκείνους τους αλήτες, τους αχάριστους, που με ρωτάνε ηλίθια πράγματα τύπου "Ιωάννα, σε ποια σελίδα είναι αυτό;" κι είμαι στα πρόθυρα του να τους πετάξω το βιβλίο στη μούρη.
    Εν μέσω εξεταστικής, πήρα και τα 15 λεπτά δόξας που μου αναλογούν. Μια σελίδα που χουμε στη σχολή, από αυτές που δημοσιεύεις ανώνυμα το μυστικό σου και μετά το καμαρώνεις στο φβ, φιλοξένησε την απορία ενός φίλτατου ανώνυμου για το αν είμαι παρθένα. Η συνέχεια δε, άξιζε ποπ κορν. Εγώ είπα να φανώ κυρία και να μην τον ρωτήσω αν είναι τίποτα Πασόκος Σατανιστής. Ε, ήρθαν στο ποστ αναρχικοί από τη σχολή μου και μη κι έκραξαν αυτόν που έγραψε τη σεξιστική μαλακία. Ξέρετε, βγήκαν άλλα ποστς που υπονοούσαν ότι είμαι κι εγώ του κινήματος. Ένας είχε πει και το κορυφαίο, ότι "με πλευρίζει το στέκι" (σ.σ. της σχολής). Το ότι τα παιδιά αντέδρασαν στο σεξισμό ανεξαρτήτως πολιτικού χρωματισμού δεν τους πέρασε από το μυαλό ξέρω γω.
   Πιστεύω, επίσης, ότι θα σας απασχολεί το τι απέγινε η τρυφερή μου σχέση με τη συμφοιτήτρια- πρώην σερβιτόρα που είχα περιγράψει σε αυτό το ποστ. Όλα κουλ, παιδιά, δε θα βγάλουμε κανέναν αμπελαλέ. Τον Απρίλη είχε γενέθλια, της πήγα ένα δώρο, μαζί με ένα ραβασάκι που μέχρι κι εμένα με συγκίνησε, η αντίδρασή της επίσης με συγκίνησε, να, τώρα σκουπίζω τις μυξούλες. Έπειτα, τις τρεις πρώτες εβδομάδες του Μάη, είχα χάσει τα ίχνη της. Κι ενώ τις έχω συνηθίσει τις εξαφανίσεις της, λέω "ε, κάτι θα χει το κορίτσι, θα γυρίσει" (πιάνει, όντως γυρίζει), αυτή τη φορά, λόγω αυτής της αλλαγής δεδομένων, κάτι με είχε πιάσει κι ανησυχούσα, ίσως γιατί έφυγε από κει που δούλευε και δεν έχουμε σταθερό meeting point. Αλλά, εντάξει, είναι καλά, χωρίς δουλειά, αλλά καλά. Και την έβλεπα στην εξεταστική (κυρίως εντός σχολής, αλλά κι εκτός, κάποιος πρέπει να χορηγήσει σημειώσεις), μιλούσαμε, θα κρατήσουμε επαφή, τα χουμε συμφωνήσει. Point being, αυτές είναι συμφωνίες, όχι Eurogroup και μαλακίες.
    Γενικά ο Μάης μας γάμησε τόσο πολύ που θα γυρίζαμε ταινία της Σάσα Γκρέι με συμπρωταγωνίστρια τη Λίζα Αν, αν τον συνοψίζαμε. Όλο άκουγα άσχημα νέα, για προβλήματα υγείας κτλ. Λίγες οι ημέρες που έλεγα "πέρασα καλά, όλα ήσυχα". Ανυπομονούσα να τελειώσει. Ο Ιούνιος ήταν ελαφρώς καλύτερος Κι αν δεν υπήρχε κυρίως η εξεταστική, για την οποία έχω τη σταθερή άποψη ότι γαμιέται, θα ταν καλύτερος. Αλλά σαν τον Απρίλη του 2015 δεν έχει. Τα χε όλα να ούμε, από τσάρκες στη Σόλωνος κι αναρχικά γκομενάκια να περνάνε -είμαι λυσσάρα, τρου δατ-, μέχρι ταξίδια και παγωτά στην εξωτική Χαλκίδα . Απρίλη, γύρνα πίσω, διαφορετικά θα σε απατήσω με τον Ιούλιο. Και το κομμάτι είναι αφιερωμένο σε σένα. Όχι και Παντελίδη, μάνα μ'!
           Α, να σας πω κι ένα σημαντικό. Μετακομίζω. Όχι πολύ μακριά. Από Ελληνικό πηγαίνω σύνορα Αργυρούπολης με Ηλιούπολης, αλλά στους παραέξω θα λέμε ότι μένω Άλιμο γιατί το μετρό του Αλίμου είναι το κοντινότερο. Ακόμα δε μετακόμισα, αναγκάστηκα να λέω ψέματα. Να σημειώσω και κάτι άλλο: η νέα γειτονιά είναι γεμάτη σκυλιά και στο νέο μας μπαλκόνι υπάρχει μια φωλιά  πουλιών. Πρόκειται και για μια ήσυχη γειτονιά. Τα κοκόρια μας λείπουν και θα νιώθω σαν να μένω στην επαρχία. Αλλά εμείς έχουμε μετρό. Χα!
   Τέλος πάντων, επιτέλους ξέμπλεξα με το διάβασμα, το Δαφνί με γλύτωσε για 20η συνεχόμενη χρονιά και παράλληλα με τη μετακόμιση, θα αφοσιωθώ στο να μισώ την καλοκαιρινή απραξία (είμαι γουορκαχόλικ). Όχι, στα ATM θα πάω μόνο για να να σηκώσω τα λεφτά που θέλω για τις διακοπές μου και ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕΓΚΑ, ΑΝΤ1, ΣΚΑΙ ΚΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Το δηλώνω.
    Αυτά από μένα λεπόν, πριν μας πλακώσει ένα τεράστιο δημοψήφισμα. Κι αν ποτέ νιώσετε ότι ρισκάρετε τα πάντα, να ξέρετε ότι εθεάθη φοιτητής να βάζει ρήτρα 6 σε μάθημα. Έπρεπε να το πω.
   

8 σχόλια:

  1. To ΕΜΜΕ δεν εχει παρθενες... στανταρακι. Τουλαχιστον οταν ημουν φοιτητης ηταν καλη "καβατζα". :P

    Οι του "στεκιου" καλο θα ειναι να κρατησουν την οργη τους για τα σεξιστικα σχολια στο ιντερνετ, και να τη βγαλουν στο δρομο χτυπωντας το συστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε πολλές εκεί στα ΕΜΜΕ, δεν τολμάς να κάνεις καταρχάς απογραφή γυναικών. Θα χάσεις το μέτρημα.
      Δεν ξέρω τι κάνουν τα παιδιά, εκτός της σχολής, αλλά το ότι βγήκαν κι υπερασπίστηκαν μία που δεν τους είχε κι υποχρέωση είναι σίγουρα τιμητικό γι΄αυτούς. Για τα άλλα δεν ξέρω, έλα να τους συμβουλέψεις εσύ, ως μεγαλύτερος!

      Διαγραφή
  2. 6; Πφφφφ ο ξάδερφός μου βάζει ρήτρα 8 σχεδόν σε κάθε μάθημα.
    Επίσης Λίζα Αν με Σάσα Γκρέι θα ήταν τύπου incest gangbang with mother and daughter.........και θα γαμούσε (κυριολεκτικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες του ότι η ρήτρα δεν είναι μαγκιά, είναι αυτοταπείνωση.

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν θα πάω στα ΑΤΜ. Έχω μλοκ επιταγώνε. Έτσι είμαστε οι πάρα πολύ πελούσιες (που λέει και η Καλυψώ). Με μπλοκ επιταγώνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ήθελα να κάνω μιούζικαλ έξω από τα ATM.Γι' αυτό κι οι λα'ι'κές μέθοδοι.

      Διαγραφή
  4. άκουσα το όνομά μου και εφμανίσθηκα, πότε γυρνάμε την ταινία με τη Γκρεύ, πως ήξερες πως είναι η αγαπημένη μου; πως ήξερες πως με λένε Λϊζα;

    Πριν λίγο καιρό γύρισα από Αθήνα δεν περίμενα να ακούσω τόσο μικροαστικές συζητήσεις στην πρωτεύουσα, τώρα βλέπω πως τα ίδια κάνουν στη σχολή σου...τι μαλάκες....γιατί δεν έβγαλες φωτογραφία το μουνί σου να το ανεβάσεις σε εκείνη τη σελίδα ;
    Εγώ θα το ανέβαζα και θα έλεγα λοιπόν τι λέτε είμαι ή δεν είμαι; α ναι ξέχασα δεν ξέρετε τι είναι αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έχω όλους φακελωμένους χουχουχου.
      Α, δε δίνω τόσο προσωπικές πληροφορίες που θα θέσουν σε σκέψη τους σχολιαστές της!

      Διαγραφή

Μπορείτε να πείτε ό,τι θέλετε. Αλήθεια. ΑΛΛΑ αν σχολιάζετε με τη μορφή του ανώνυμου, δίχως να μου πείτε ποιοι είστε, να είστε σίγουροι ότι δε θα μπω καν στον κόπο ούτε να διαβάσω το σχόλιο σας, ούτε να το δημοσιεύσω, ούτε να σας απαντήσω δεόντως.