Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Για Περάστε!

    Έχουμε την εξεταστική. Έχουμε το Κάνσας, αλλά δεν είμαστε στο Κάνσας. Και, παραδόξως, νέα μπλογκς ξεφυτρώνουν. Κι εδώ θα σας συστήσω μια νέα μπλόγκερ, που τυγχάνει και συνάδελφος μου.
  Γνωριστήκαμε στο εργαστήριο της Πληροφορικής μια ωραία ημέρα του Μάρτη, όπου τα πουλάκια τουρτουρίζανε. Αργότερα, αρχίσαμε να μιλάμε και στο fb, να με ρωτάει για εργασίες, να κάνουμε λάιξ η μία στην άλλη και γενικά να δείχνουμε η μία στην άλλην την αγάπη μας. Μέχρι που μια ημέρα μου είπε πως με θαυμάζει κι εμένα και το μπλογκ μου και τη γραφή μου και τη ραδιοφωνική μου καργιέρα και μου εξέφρασε την επιθυμία της να φτιάξει μπλογκ. Εγώ τηνε συμβούλεψα και, να τη, συνωνόματη, νέο κορίτσι, από τη μαγική χώρα του ΕΜΜΕ, έτοιμη για περιπέτειες στη μπλογκόσφαιρα. Καλωσορίζουμε, λοιπόν, με κόκκινα χαλιά και πολλή αγάπη την Jeanne Kal. Στο παρακάτω λινκ βρίσκεται το μπλογκ της. Κάντε την αδδ, είναι μπλοκ.Α, και συμπαρασταθείτε μας, έχουμε εξεταστική!
                     http://kathe-mou-ptyxh.blogspot.gr/
          

2 σχόλια:

Μπορείτε να πείτε ό,τι θέλετε. Αλήθεια. ΑΛΛΑ αν σχολιάζετε με τη μορφή του ανώνυμου, δίχως να μου πείτε ποιοι είστε, να είστε σίγουροι ότι δε θα μπω καν στον κόπο ούτε να διαβάσω το σχόλιο σας, ούτε να το δημοσιεύσω, ούτε να σας απαντήσω δεόντως.