Είναι κάτι ημέρες που ξυπνάς και το μάτι σου πέφτει σε κάτι ηλίθια άρθρα, από αυτές τις κλάψες που υπάρχουν για να υπάρχουν. Ε, χθες ήτανε μια από αυτές τις ημέρες. Ω, μη σιωπάτε, μουσίτσες! Ξέρετε καλά για τι μιλάω. Για αυτήν μωρέ την πωλήτρια που με απέχθεια κλαιγόταν που η Μύκονοοοοος δεν φιλοξενεί πια ΜΟΝΟ την ελληνική "αριστοκρατία". ΣΟΚ! Συχνάζουν οικογένειες στο νησί των ανέμων και του ρεπόρτερ Τσίλι! Ναι, ναι, εδώ μπορείτε να το βρείτε το άρθρο.
Αυτό το άρθρο δεν είναι κάτι καινούριο, ούτε καν για τα ελληνικά δεδομένα. Πολλά άρθρα μιλάνε, κυρίως στην Athens Voice και στη Lifo, για το ότι "η Αθήνα πεθαίνει", ζωή σε λόγου μας κτλ. Ε, εδώ δεν πεθαίνει η Αθήνα, η Μύκονος πεθαίνει, κατά τη γνώμη μιας πωλήτριας, που την έβρισκε μέχρι πρόσφατα με το να βλέπει τους Κωστοπουλαίους να περνάνε έξω από το μαγαζί της.Ήταν προφανέστατα ένα μεγάλο σοκ για την κιουρία. Ας της φέρει κάποιος νερό, δεν τη βλέπω καλά!
Ρε παιδιά, έχω μια απορία σε αυτό το σημείο. Από πότε βγήκε νόμος που να λέει ότι στη Μύκονο πρέπει να συχνάζουν μόνο οι πλούσιοι, η λεγόμενη "αριστοκρατία"; Αν είναι έτσι, να μην ξαναπάω Κολωνάκι ή Γλυφάδα γιατί δεν είμαι πλουσιοκόριτσο, να μην ξαναπατήσω το πόδι μου στα Εξάρχεια γιατί δεν είμαι αναρχική ή αριστερή......Να ξέρω δηλαδή, να συχνάζω σε μέρη που δεν τους χαλάω τη φήμη, εγώ, η ξανθιά χιψστερού από το Ελληνικό!
Καλό είναι να μη βασιζόμαστε σε στερεότυπα όσον αφορά τις περιοχές της πανέμορφης Ελλάδας.Καθώς βρισκόμαστε στην εποχή του Ίντερνετ (πώς τα λέω η άτιμη!), οι διάφορες περιοχές προωθούνται από τα διάφορα sites κι έτσι τα "ανακαλύπτει" κι η κουτσή Μαρία. Έπειτα, πολλά μαγαζιά και ξενοδοχεία αναγκάζονται να ρίξουν τις τιμές τους για να έχουνε πρόσβαση κι άτομα που δεν ανήκουν στην αριστοκρατία-κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοί, δε μπορούν να γίνουνε κλέφτες!
Έτσι, το Κολωνάκι κι η Γλυφάδα δεν είναι πλέον τα μέρη που συχνάζουν μόνο οι πλούσιοι και στα Εξάρχεια βλέπεις κι οικογένειες με παιδιά και με σκυλιά. Αν δε με πιστεύετε, ρωτήστε και το Θωμά το Γάργαρο, κοτζάμ τουρνέ του έκανα στα Εξάρχεια. Και ζήτησα κρύο γαλλικό από τη σερβιτόρα και να λέμε ευτυχώς που την ξέρω και με ξέρει, αλλιώς θα χα φύγει μετανάστρια στο Τιμπουκτού, αλλά αυτό το αναφέρω μόνο και μόνο για να δείτε πόσο πρόθυμη είμαι να τσαλακώσω την εικόνα μου.
Νέες περιοχές προωθούνται για την αλτερνατίβουσα νεολαία, βλέπε Κουκάκι, χωρίς, όμως, αυτό να απαγορεύει την είσοδο σε άτομα που δε sυγκαταλέγονται σε αυτήν την αλτέρνατιβ νεολαία. Στην περίπτωση της πωλήτριας από τη Μύκονο, θα πρεπε να ξέρει ότι πλέον καμιά περιοχή δεν αποτελεί, στην ουσία, ταμπού κι ότι οι εποχές που υπαγόρευαν ότι η τάδε κατηγορία ανθρώπων συχνάζει στη τάδε περιοχή αποκλειστικά έχουνε περάσει.
Αυτά είχα να πω περί της πωλήτριας. Το άρθρο, βέβαια, παίζει να 'ναι καμιά ξεγυρισμένη τρολλιά, από αυτές που "Το Κουλούρι" ψοφάει να γράψει. Όπως και να χει, πάντως, είμαι σίγουρη πως στις γωνιές της Μυκόνου ή έστω και του Κολωνακίου θα υπάρχει μια πωλήτρια, μια περιπτερού, κάποια, τέλος πάντων, που θα αναφωνεί "Χριστέ μου, τι ντεκαντάνς!" σαν άλλη Ντένη Μαρκορά, όταν βλέπει κάτι οικογένειες με λα'ι'κάντζες να πηγαινοέρχονται. Τι να κάνουμε, οι εποχές αλλάζουνε, τα πουλάκια πετάνε κτλ κτλ. GET ON WITH IT!
Αν, όμως, έπρεπε να της αναγνωρίσω ότι έχει κάπου δίκιο, αυτό θα ήταν στο σημείο που αναφέρει τα ανάγωγα κωλόπαιδα που δε σέβονται τίποτα, όταν μπαίνουν σε μαγαζί. Τον επικαλείσαι ή δεν τον επικαλείσαι τον Ηρώδη εκείνη την ώρα; Κι οι τύποι που σου σπάνε τα νεύρα και στη λένε κι από πάνω είναι επίσης εμετικοί. Οκ, για αυτούς να παραπονεθείς. Αλλά μη μου κλαίγεσαι για τη Μύκονο των Κωστοπουλαίων, ειδικά όταν η ελληνική "αριστοκρατία" έχει να επιδείξει μια παρέλαση κιτσαραίων. Και γενικά μη μου κλαίγεστε επειδή θεωρείτε πως η αγαπημένη σας περιοχή πεθαίνει χωρίς κάποιο πραγματικά σοβαρό λόγο.
Αυτό το άρθρο δεν είναι κάτι καινούριο, ούτε καν για τα ελληνικά δεδομένα. Πολλά άρθρα μιλάνε, κυρίως στην Athens Voice και στη Lifo, για το ότι "η Αθήνα πεθαίνει", ζωή σε λόγου μας κτλ. Ε, εδώ δεν πεθαίνει η Αθήνα, η Μύκονος πεθαίνει, κατά τη γνώμη μιας πωλήτριας, που την έβρισκε μέχρι πρόσφατα με το να βλέπει τους Κωστοπουλαίους να περνάνε έξω από το μαγαζί της.Ήταν προφανέστατα ένα μεγάλο σοκ για την κιουρία. Ας της φέρει κάποιος νερό, δεν τη βλέπω καλά!
Ρε παιδιά, έχω μια απορία σε αυτό το σημείο. Από πότε βγήκε νόμος που να λέει ότι στη Μύκονο πρέπει να συχνάζουν μόνο οι πλούσιοι, η λεγόμενη "αριστοκρατία"; Αν είναι έτσι, να μην ξαναπάω Κολωνάκι ή Γλυφάδα γιατί δεν είμαι πλουσιοκόριτσο, να μην ξαναπατήσω το πόδι μου στα Εξάρχεια γιατί δεν είμαι αναρχική ή αριστερή......Να ξέρω δηλαδή, να συχνάζω σε μέρη που δεν τους χαλάω τη φήμη, εγώ, η ξανθιά χιψστερού από το Ελληνικό!
Καλό είναι να μη βασιζόμαστε σε στερεότυπα όσον αφορά τις περιοχές της πανέμορφης Ελλάδας.Καθώς βρισκόμαστε στην εποχή του Ίντερνετ (πώς τα λέω η άτιμη!), οι διάφορες περιοχές προωθούνται από τα διάφορα sites κι έτσι τα "ανακαλύπτει" κι η κουτσή Μαρία. Έπειτα, πολλά μαγαζιά και ξενοδοχεία αναγκάζονται να ρίξουν τις τιμές τους για να έχουνε πρόσβαση κι άτομα που δεν ανήκουν στην αριστοκρατία-κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοί, δε μπορούν να γίνουνε κλέφτες!
Έτσι, το Κολωνάκι κι η Γλυφάδα δεν είναι πλέον τα μέρη που συχνάζουν μόνο οι πλούσιοι και στα Εξάρχεια βλέπεις κι οικογένειες με παιδιά και με σκυλιά. Αν δε με πιστεύετε, ρωτήστε και το Θωμά το Γάργαρο, κοτζάμ τουρνέ του έκανα στα Εξάρχεια. Και ζήτησα κρύο γαλλικό από τη σερβιτόρα και να λέμε ευτυχώς που την ξέρω και με ξέρει, αλλιώς θα χα φύγει μετανάστρια στο Τιμπουκτού, αλλά αυτό το αναφέρω μόνο και μόνο για να δείτε πόσο πρόθυμη είμαι να τσαλακώσω την εικόνα μου.
Νέες περιοχές προωθούνται για την αλτερνατίβουσα νεολαία, βλέπε Κουκάκι, χωρίς, όμως, αυτό να απαγορεύει την είσοδο σε άτομα που δε sυγκαταλέγονται σε αυτήν την αλτέρνατιβ νεολαία. Στην περίπτωση της πωλήτριας από τη Μύκονο, θα πρεπε να ξέρει ότι πλέον καμιά περιοχή δεν αποτελεί, στην ουσία, ταμπού κι ότι οι εποχές που υπαγόρευαν ότι η τάδε κατηγορία ανθρώπων συχνάζει στη τάδε περιοχή αποκλειστικά έχουνε περάσει.
Αυτά είχα να πω περί της πωλήτριας. Το άρθρο, βέβαια, παίζει να 'ναι καμιά ξεγυρισμένη τρολλιά, από αυτές που "Το Κουλούρι" ψοφάει να γράψει. Όπως και να χει, πάντως, είμαι σίγουρη πως στις γωνιές της Μυκόνου ή έστω και του Κολωνακίου θα υπάρχει μια πωλήτρια, μια περιπτερού, κάποια, τέλος πάντων, που θα αναφωνεί "Χριστέ μου, τι ντεκαντάνς!" σαν άλλη Ντένη Μαρκορά, όταν βλέπει κάτι οικογένειες με λα'ι'κάντζες να πηγαινοέρχονται. Τι να κάνουμε, οι εποχές αλλάζουνε, τα πουλάκια πετάνε κτλ κτλ. GET ON WITH IT!
Αν, όμως, έπρεπε να της αναγνωρίσω ότι έχει κάπου δίκιο, αυτό θα ήταν στο σημείο που αναφέρει τα ανάγωγα κωλόπαιδα που δε σέβονται τίποτα, όταν μπαίνουν σε μαγαζί. Τον επικαλείσαι ή δεν τον επικαλείσαι τον Ηρώδη εκείνη την ώρα; Κι οι τύποι που σου σπάνε τα νεύρα και στη λένε κι από πάνω είναι επίσης εμετικοί. Οκ, για αυτούς να παραπονεθείς. Αλλά μη μου κλαίγεσαι για τη Μύκονο των Κωστοπουλαίων, ειδικά όταν η ελληνική "αριστοκρατία" έχει να επιδείξει μια παρέλαση κιτσαραίων. Και γενικά μη μου κλαίγεστε επειδή θεωρείτε πως η αγαπημένη σας περιοχή πεθαίνει χωρίς κάποιο πραγματικά σοβαρό λόγο.
Εχει προβληματα η Μυκονος μη κοιτας το καλοκαιρι που πανε ολοι, χαχαχα και χουχουχου το χειμωνα οι μονιμοι εχουν λεφτα και δεν εχουν που να τα φανε. Γι' αυτο πρεπει να τους δωσει και αλλα ο λαος να μπουχτησουν για να ξεκινησει η επανασταση απο αυτο το αγιο μερος κατα τας γραφας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερεις τα Εξαρχεια εχουν ενα μυθο, το θεμα ειναι οτι αυτος που συχναζει στα Εξαρχεια δεν τον κανει αυτοματως και επαναστατη, απλως εκει μεσα μπορεις να δεις ολες τις "ιδεες" μαζεμενες και οταν λεω ιδεες δεν εννοω μονο πολιτικες, αλλα για στασεις Ζωης.
Σαφως και καποια νεα μαγαζια που εχουν πλασαρει καλα τη διαφημιση τους μαζευουν κοσμο και αυτο εχει ως συνεπεια, να "ανεβαινει" η περιοχη. Και το Γκαζι/Ψυρρη παλιοτερα ηταν μπουρδελοπεριοχη στην κυριολεξια, μετα εξαγοραστηκε και εγινε ενα απο τα μεγαλυτερα κεντρα διασκεδασης της αθηνας.
Επανάσταση στη Μύκονο; Να το δω κι αυτό και τι στον κόσμο!
ΔιαγραφήI know, right? Και το θέμα είναι ότι υπάρχουν άτομα που μου λένε, αστειευόμενοι, "μήπως είσαι τελικά αναρχοάπλυτη;". Συνήθως τους λέω "Μήπως να πάω στο Κολωνάκι να γίνω Δαπίτισα;". Σίγουρα έχουν ένα μύθο και το ξέρουμε κι οι δυο αυτό, από κει και πέρα δική σου η επιλογή αν θες ή όχι να καταλάβεις ότι ο μύθος είναι μόνο μύθος πλέον.Και, εντάξει, έχω γνωρίσει κι ανθρώπους με διαφορετική στάση ζωής εκεί μέσα, ε, δεν έπαθα και τίποτα!
Μπουρδέλα και πρεζάκια υπάρχουν ακόμα στο Γκάζι και στου Ψυρρή, αλλά, τώρα, με τα κλαμπάκια και τα μπαράκια, ποιος κυριλές τα κοιτάει αυτά;
Και να είχε αυτή η κυρία σε κάποιο σημείο δίκιο, το έχασε με τον τρόπο που εκφράστηκε. Όχι, δε δέχομαι να λες τους ανθρώπους βλαμμένους επειδή δε σ' αρέσουν και επειδή δεν τους βλέπεις στις ειδήσεις του Star. Και σίγουρα υπάρχουν οι ανάγωγοι όπως σε κάθε νησί, κάθε περιοχή, κάθε σπίτι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο συμπέρασμα βγάζω από το άρθρο της κυρίας; Εγώ του χρόνου το καλοκαίρι δεν μπορώ να πάω Μύκονο γιατί μάνα μου δεν είναι ούτε η Μενεγάκη ούτε η Μπαλατσινού. Και δεν προέρχομαι από μία high περιοχή του Ηρακλείου, αλλά από μία σχετικά κακοφημισμένη.. Εγώ; Εγώ να πάω στη Μύκονο;;; Με ποιο δικαίωμα; Θα τους λερώσω το νησί!...
Και ποιες είμαστε εμείς για να πάμε στη Μύκονο; Α, όχι, το νησί των ανέμων δέχεται ΜΟΝΟ άτομα που μένουν στο Κολωνάκι, στη Γλυφάδα, στην Εκάλη και στην Κηφισιά!
ΔιαγραφήΗ εν λόγω πωλήτρια το απέσυρε. Βέβαια στο διαδίκτυο όλα διασώζονται και πήρε πολλές άξιες απαντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μύκονος που ονειρεύεται ευτυχώς πεθαίνει κι εμείς που ζούμε στο νησί και το αγαπάμε χαιρόμαστε που σιγά-σιγά έχουμε ελπίδα να απαλλαγούμε από κάτι τέτοιες σουσουδίζουσες.
Καλή εβδομάδα writer!
Αυτά είναι καλά νέα.
ΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ κι ανταποδίδω!